miercuri, 13 aprilie 2011

Mourinho vrea victorie la Londra!

Jose Mourinho considera ca Tottenham nu are sanse de calificare in semifinalele Ligii Campionilor, nici daca ar reusi sa marcheze de cinci ori in poarta lui Real Madrid, in returul sferturilor programat miercuri seara la Londra. "Noi am venit aici sa inscriem cat mai multe goluri. Astept de la jucatorii mei sa evolueze stralucitor si sa nu trateze meciul usor. Cunoastem bine situatia, am castigat clar in tur, dar trebuie sa respectam adversarul. Voi folosi cel mai bun unsprezece pe care il am la dispozitie", a spus portughezul.


Mourinho nu a ratat ocazia de a-si face din nou publica dorinta de a reveni in Premier League, insa numai dupa ce isi va incheia contractul peste trei ani cu Real."Viitorul meu imediat este la Madrid, pentru ca am un contract de respectat si pentru ca cei din club imi apreciaza munca. Dupa aceea, viitorul meu este in Anglia, nu am niciun dubiu", a spus el.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu