joi, 28 aprilie 2011

CR7 s-a saturat de stilul lui Mourinho: "Nu mi-a placut jocul cu Barcelona!"

 Ideile lui Jose Mourinho despre asezarea echipei nu sunt pe placul lui Cristiano Ronaldo. Cel mai scump transfer din istorie nu se simte bine in asezarea antrenorului portughez. Calitatile golgheterului Realului sunt limitate de stilul defensiv al lui Mourinho.


Ronaldo a tacut pana acum, insa orice iubitor al fotbalului a putut vedea cu ochiul liber ca fostul jucator al lui Manchester United nu se simte confortabil in teren. Intrebat de reporteri daca i-a placut jocul echipei in infrangerea contra Barcelonei, din semifinalele Ligii Campionilor, Ronaldo a recunoscut ca tactica lui Mourinho nu este pe placul sau: "Nu, nu mi-a placut, dar trebuie sa ma adaptez la ce mi se cere. Asta e calea, avem o strategie. Fiind onesti, este adevarat ca noi n-am avut niciun sut pe poarta cat timp am jucat 11 contra 11, dar 0-0 acasa n-ar fi fost un rezultat rau. Trebuie sa mergem pe Camp Nou si sa inscriem. Nu am jucat bine, dar am avut jocul sub control"a declarat Cristiano Ronaldo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu