miercuri, 27 aprilie 2011

Guardiola: "Mourinho imi lasa un gust amar!"

Presa de scandal rasufla usurata dupa ce Pep Guardiola sJose Mourinho s-au implicat i-un razboi al declaratiilor inaintea meciului de miercuri seara din semifinalele Ligii Campionilor. Daca la precedentele doua episoade din El Clasico, Mourinho a stat o data relativ cuminte, multumindu-se cu consideratii de ordin tactic, iar a doua oara a ignorat total dialogul cu jurnalistii, ”The Special One” a reusit acum sa condimenteze perioada premergatoare inclestarii de pe Bernabeu, ironizandu-l pe Guardiola pentru ca ar fi protestat nejustificat la deciziile arbitrului finalei Cupei Spaniei.


Antrenorul Barcelonei, care a lucrat cu Mourinho cand acesta era secundul lui Bobby Robson la gruparea Blaugrana, iar Guardiola era capitanul echipei, a rabufnit dupa ce a aflat comentariile omologului sau de la Real. "Pentru ca domnul Mourinho mi-a folosit numele in mod direct, voi proceda la fel. Cand discuta cu presa este dat naibii, este seful sefilor, este rupt in fund, iar eu nu-i pot face fata. E genul de meci pe care nu-l joc, pentru ca nu sunt capabil. Insa astazi la ora meciului ne vom vedea pe teren. In afara terenului m-a invins", a precizat Pep, pe un ton mai
ridicat decat de obicei in fata ziaristilor care au ramas uimiti auzindu-l folosind cuvinte mai putin ortodoxe.


Dupa ce a spus ca ii acorda lui Mourinho propria Liga a Campionilor pentru felul cum gestioneaza relatia cu presa, Guardiola a adaugat: "Am lucrat cu el timp de patru ani. Ma cunoaste si il cunosc, iar eu vreau sa pastrez doar aceste amintiri despre el"Antrenorul Barcei a insistat ca nu s-a plans niciun moment de deciziile arbitrului finalei de la Valencia, pierduta de elevii sai cu 0-1, si ca este vorba de o interpretare gresita. "Imi lasa un gust amar cand cineva cu care am colaborat crede ceea ce vede in ziare. Daca asta este opinia domnului Mourinho, atunci eu nu am ce-i face".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu