miercuri, 20 aprilie 2011

Mourinho redevine arogant! "Eu decid cine joaca, nu Di Stefano!"

Jose Mourinho nu a asteptat prea mult pana sa-i răspunda celei mai marcante figuri din istoria lui Real Madrid, dupa criticile primite pentru felul cum a gandit tactica la derby-ul cu Barcelona. Di Stefano, presedintele onorific al ”galacticilor”, a opinat ca echipa a avut o strategie fricoasa in remiza de pe Bernabeu (1-1) si a cerut schimbarea acesteia pentru finala Copei del Rey programata asta seara la Valencia. Fostul mare atacant a laudat in schimb prestatia marii rivale, spunand ca "este o placere sa urmaresti jocul Barcelonei".


Vadit iritat de afirmatiile lui Di Stefano, Mourinho a rabufnit: "El este unul dintre cei mai importanti oameni din istoria Realului, iar eu sunt zero la acest capitol. Numai ca la ora actuala eu sunt antrenorul si eu iau deciziile, nu Di Stefano. Repet, eu sunt antrenorul, ce vreti sa fac? Cine sa hotarasca daca nu eu?".


Portughezul a estimat ca sansele in finala de miercuri sunt egale si a lasat insa sa se inteleaga ca echipa se va exprima altfel tactic decat în El Clasico de sambata trecuta. "Vom juca un 4-3-3, cu
un atacant central. Vrem sa atacam si sa marcam, iar cand nu avem mingea, sa ne aparam grupat. Toti jucatorii trebuie sa fie activi in ambele faze. Finala Cupei nu are nimic de-a face cu ce a fost in campionat, in primul rand pentru ca nu stii in ce directie o poate lua meciul. Nu ma interseaza cine joaca sau nu joaca la Barcelona, planul nostru tactic a fost stabilit cu o zi in urma”.


Mourinho a insistat ca nu are de gand sa plece de la Real in vara, desi exista zvonuri privind intoarcerea sa la Inter sau in Anglia. "Sunt dedicat suta la suta pentru acest job. De aceea m-a si ales presedintele. Stiu ca exista oameni in club care nu sunt de acord cu deciziile mele, dar eu sunt antrenorul si eu le iau", a conchis "The Special One".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu